EM slaiditehniku hea tava

Üldiselt: 

  • on usaldusväärne ajaplaneerimisel ja kohusetundlik.
  • abivalmis ja valmis jagama oma oskusi ja teadmisi
  • on avatud konstruktiivsele kriitikale
  • on loominguline ja pakub välja uusi ideid
  • on kursis video/filmikunsti põhimõtetega 
  • riietub vastavalt võtte formaadile

  Infovahetus:

Tööde ja koosolekute planeerimise esmaseks kommunikatsiooni viisiks on Google Calendar kirje. Detailsem info edastatakse e-kirjaga.

  • saabunud eelseisva tööga seotud e-kirjadele ja kalendrikutsetele vastab viivitamatult, kuid mitte hiljem, kui 24h pärast teavituse saabumisest.
  • kalendrikutsele vastab argipäeval 24h jooksul, kui kasutab “Võibolla“/“Maybe” vastust, siis ainult koos põhjust selgitava kirjega
  • e-kirjale võib vastata viisil, mis kinnitab vähemalt info kättesaamist

Enne võtet:

  • vastutab esitluste õigeaegse ja ajakohaste slaidide saabumise eest ehk loob Drive kausta esitluste jaoks ja paigutab saabunud esitlused sinna
  • teeb enda kogemusele ja teadmistele tuginedes ettepanekuid ja parandusi tehnikalisti ning tehnika paiknemisskeemi
  • tehnika pakkimisel vastutab slaidide esitamisega seotud seadmete ja nendega seotud  signaaliedastus- ja toitekaablite komplekteerimise eest
  • annab ülekandetehnikule esitluste formaadi ja heliparameetrite info
  • veendub fontide olemasolus
  • kontrollib kas esitlused sisaldavad ka videoid ja kas nende mahamängimine (koos heliga) toimib nagu peab
  • vajadusel kontrollib koos tellijaga esitluste esitamist, tutvustab “klikkerit”, teeb selgeks, kas esitleja vajab esinejamonitoridel märkmete kuvamist
  • on valmis operatiivselt tegema muudatusi esitluste failides

 Võttel:

  • püüab alati saavutada parimat võimalikku tulemust
  • hoiatab helitehnikut võimalikest videotest ette

 Pärast võtet:

  • pakib kõik tema vastutusalas olevad seadmed ja kaablid
  • korrastab töökoha
  • annab tagasiside toimunule