EM slaiditehniku hea tava
Üldiselt:
- on usaldusväärne ajaplaneerimisel ja kohusetundlik.
- abivalmis ja valmis jagama oma oskusi ja teadmisi
- on avatud konstruktiivsele kriitikale
- on loominguline ja pakub välja uusi ideid
- on kursis video/filmikunsti põhimõtetega
- riietub vastavalt võtte formaadile
Infovahetus:
Tööde ja koosolekute planeerimise esmaseks kommunikatsiooni viisiks on Google Calendar kirje. Detailsem info edastatakse e-kirjaga.
- saabunud eelseisva tööga seotud e-kirjadele ja kalendrikutsetele vastab viivitamatult, kuid mitte hiljem, kui 24h pärast teavituse saabumisest.
- kalendrikutsele vastab argipäeval 24h jooksul, kui kasutab “Võibolla“/“Maybe” vastust, siis ainult koos põhjust selgitava kirjega
- e-kirjale võib vastata viisil, mis kinnitab vähemalt info kättesaamist
Enne võtet:
- vastutab esitluste õigeaegse ja ajakohaste slaidide saabumise eest ehk loob Drive kausta esitluste jaoks ja paigutab saabunud esitlused sinna
- teeb enda kogemusele ja teadmistele tuginedes ettepanekuid ja parandusi tehnikalisti ning tehnika paiknemisskeemi
- tehnika pakkimisel vastutab slaidide esitamisega seotud seadmete ja nendega seotud signaaliedastus- ja toitekaablite komplekteerimise eest
- annab ülekandetehnikule esitluste formaadi ja heliparameetrite info
- veendub fontide olemasolus
- kontrollib kas esitlused sisaldavad ka videoid ja kas nende mahamängimine (koos heliga) toimib nagu peab
- vajadusel kontrollib koos tellijaga esitluste esitamist, tutvustab “klikkerit”, teeb selgeks, kas esitleja vajab esinejamonitoridel märkmete kuvamist
- on valmis operatiivselt tegema muudatusi esitluste failides
Võttel:
- püüab alati saavutada parimat võimalikku tulemust
- hoiatab helitehnikut võimalikest videotest ette
Pärast võtet:
- pakib kõik tema vastutusalas olevad seadmed ja kaablid
- korrastab töökoha
- annab tagasiside toimunule
