EM helitehniku hea tava

Üldiselt: 

  • on usaldusväärne ajaplaneerimisel ja kohusetundlik.
  • abivalmis ja valmis jagama oma oskusi ja teadmisi
  • on avatud konstruktiivsele kriitikale
  • on loominguline ja pakub välja uusi ideid
  • on kursis PA ning ülekande helindamise põhimõtetega 
  • riietub vastavalt võtte formaadile
  • jälgib sündmuse kulgu aktiivselt ning ei tegele kõrvaliste asjadega

 Infovahetus:

Tööde ja koosolekute planeerimise esmaseks kommunikatsiooni viisiks on Google Calendar kirje. Detailsem info edastatakse e-kirjaga.

  • saabunud eelseisva tööga seotud e-kirjadele ja kalendrikutsetele vastab viivitamatult, kuid mitte hiljem, kui 24h pärast teavituse saabumisest.
  • kalendrikutsele vastab argipäeval 24h jooksul, kui kasutab “Võibolla“/“Maybe” vastust, siis ainult koos põhjust selgitava kirjega
  • e-kirjale võib vastata viisil, mis kinnitab vähemalt info kättesaamist

Enne võtet:

  • teeb enda kogemusele ja teadmistele tuginedes ettepanekuid ja parandusi tehnikalisti ning tehnika paiknemisskeemi, vastutab kõigi kuulajate katvuse saavutamise eest.
  • tehnika pakkimisel vastutab heliga seotud seadmete ja nendega seotud  signaaliedastus- ja toitekaablite komplekteerimise eest
  • kontrollib koos ülekandetehnikuga heli jõudmise ülekande seadmetesse ning nivoo võrdsuse eest nii ülekande seadmes kui helipuldis

 Võttel:

  • jälgib, et saalis/ülekandes oleks kvaliteetne heli ning ühtlane helinivoo
  • Jälgib, et helisagedused oleksid omavahel tasakaalus
  • püüab alati saavutada parimat võimalikku tulemust
  • kontrollib ja veendub, et mikrofonid töötavad ning on korrektselt ja kindlalt paigaldatud

 Pärast võtet:

  • pakib kõik tema vastutusalas olevad seadmed ja kaablid, korrastab töökoha
  • annab tagasiside toimunule