EM helitehniku hea tava
Üldiselt:
- on usaldusväärne ajaplaneerimisel ja kohusetundlik.
- abivalmis ja valmis jagama oma oskusi ja teadmisi
- on avatud konstruktiivsele kriitikale
- on loominguline ja pakub välja uusi ideid
- on kursis PA ning ülekande helindamise põhimõtetega
- riietub vastavalt võtte formaadile
- jälgib sündmuse kulgu aktiivselt ning ei tegele kõrvaliste asjadega
Infovahetus:
Tööde ja koosolekute planeerimise esmaseks kommunikatsiooni viisiks on Google Calendar kirje. Detailsem info edastatakse e-kirjaga.
- saabunud eelseisva tööga seotud e-kirjadele ja kalendrikutsetele vastab viivitamatult, kuid mitte hiljem, kui 24h pärast teavituse saabumisest.
- kalendrikutsele vastab argipäeval 24h jooksul, kui kasutab “Võibolla“/“Maybe” vastust, siis ainult koos põhjust selgitava kirjega
- e-kirjale võib vastata viisil, mis kinnitab vähemalt info kättesaamist
Enne võtet:
- teeb enda kogemusele ja teadmistele tuginedes ettepanekuid ja parandusi tehnikalisti ning tehnika paiknemisskeemi, vastutab kõigi kuulajate katvuse saavutamise eest.
- tehnika pakkimisel vastutab heliga seotud seadmete ja nendega seotud signaaliedastus- ja toitekaablite komplekteerimise eest
- kontrollib koos ülekandetehnikuga heli jõudmise ülekande seadmetesse ning nivoo võrdsuse eest nii ülekande seadmes kui helipuldis
Võttel:
- jälgib, et saalis/ülekandes oleks kvaliteetne heli ning ühtlane helinivoo
- Jälgib, et helisagedused oleksid omavahel tasakaalus
- püüab alati saavutada parimat võimalikku tulemust
- kontrollib ja veendub, et mikrofonid töötavad ning on korrektselt ja kindlalt paigaldatud
Pärast võtet:
- pakib kõik tema vastutusalas olevad seadmed ja kaablid, korrastab töökoha
- annab tagasiside toimunule
